Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

10.5.09

- Annem'e Mektup..

.. Annem'e. ! !


' Meleğim! ' Sana meleğim diyorum çünkü sen gerçek bir meleksin ve sadece benim meleğimsin.
Eğer bir kardeşim olsaydı seni onunla paylaşamazdım o yüzden iyi ki bir kardeşim yok. Sen benim Meleğimsin bana özelsin. Rüyalarımda bile beni koruyup kollayan sensin.

Bazen düşünüyorum da sen gidersen ne yaparım diye. Ne yaparım annem ? Yaşayamam ki.
Kime anne kokuyorsun sen derim.? Kime yakıştırırım kokunu..? Yapamam annem söyleyemem. Gömülmemiş bir cesete benzer benliğim. Sessizliğim olur gidişin. Mühür olur dudaklarıma. Konuşamam. Söyleyemem sensizliği. Sessizliği..

Ve bugün annem..
Burdasın. Yanımda.
Hatta şuan kurabiye pişiriyorsun bana. Mis gibi kokuyor fırındaki kurabiye. Narin ellerinden çıkan -anne kokan ellerden çıkan- kurabiyeler. Kim bilir içinde neler besleyerek yuvarladın o hamuru. Neler kattın yüreğinden. Neyse annem.


Bugün senin günün Meleğim.
Her gün senin bende ama bugün ayrı. Bugün 'Anneler Günü' annelerin günü. Senin günün.! Her zaman ki gibi bugünde mutlu olmayı hakediyorsun.
Şımarmalısın bugün meleğim.
Çocuklaşmalısın.
Beraber büyümeliyiz sonra.
Bugün tüm dişlerini göstermelisin insanlara.
Ama narin ellerini sakla annem.
Onlar benim.
Seni seviyorum Meleğim..
Seni seviyorum..!

'' Anneler günün kutlu olsun..! ''

Kuzun..!






0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.