Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

4.5.09

- Poem'e Mektuplar. .

.. kardeşim. .!

Bir gün daha bitiyor ve sen yine yoksun. . .
Beynimde klonladığım her '' Y.A '' seni istiyor aynalarda.
Aynaya bakarken yanımdaki seni..
Sıcacık gülümsemeni...

Biliyorum döneceksin. .
''Elma'' desem çıkıp geleceksin.
Ama ben diyemiyorum.
Bekliyorum..
Kızmıyorum sana kızmayacağım da..
O minicik suratını astırmayacağım
O yüzden asla '' Armut '' demeyeceğim.
İzin vermeyeceğim saklandığın yerde kalmana..
Ve asla sana arkamı dönmeyeceğim.
Olduğum yerde çakılmış bekliyorum.
Sadece doğru zamanı bekliyorum. . .

Akıttığım makyajım senin için.
Biliyorum şuan sende orda '' kilometrelerce uzakta'' tuzlu suyu tadıyorsun.
Hatta eminim.
Seni öylesine özledim ki.

Öyle eksiğimki..
İçimde '' ko ca man '' bir boşluk. .
Hiç kimsenin, hiç bir şeyin dolduramayacağı kadar derin. . .

Bütün eksiklikleri.. Bütün bugünü, dünü ve yarını içimde sana biriktiriyorum.
Geldiğinde seninkilerle birleştiririz diye.. Hani küçükken bozuk paralarımızı birleştirirdik ya işte öyle.. Kendimizce kocaman olan eksiklikleri kapatırdık. İşte tam şuanda öyle..
Bize kocaman gelen fakat küçücük bir eksiğimiz var.. '' Zaman ! ''


'' Elma! ''
diye haykıracağım anı iple çekiyorum.
'' Elma! Elma! Elma! Yüzlerce kez binlerce kez Elma! ''
Ve sonra ellerimi yüzümden çektiğim an karşımda olacaksın.
Önce sıcacık gülümseyecek ve sonra kanayan dizlerimi saracaksın.
Boynuma sımsıkı sarılacaksın.
Yanağına minicik bir öpücük koyacak,
Gözyaşını yeniden tadacağım,
Ve bende sana sımsıkı sarılacağım..!

 

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.