Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.5.09

Bugün evde kaşlarımı alırken dışarıdan birisi seslendi.
Dışarı çıktım.
Bir aile.
Adam şişmanca bir şeydi .

Geçenlerden sokaktan geçerken köpeklerime bakmış.
Sonra chocoo onun suratına tükürmüş.
- Ağzına sağlık kızımın..! -
Ve salyası adamın gözüne kaçmış.
- Dua etmeli bence.. Başka bi yerine de kaçabilirdi . .-

'' Günlerdir uyuyamıyorum. Kudurdum diye korktum. Gelip sormaya da çekindim.! '' dedi.

Ve ben kahkahalara boğuldum.
Adam şaşırdı haliyle.
Daha sonra chocoo'nun karnesini istedi aşılarına bakmak için.
Ve ben ona Nazz'ın karnesini götürdüm.
sdğhgeskp :D
Chocoo'nun da aşıları tam fakat ben böyle bir şey yapmak istedim..
Neden bilmiyorum...

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.