Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.5.09

Bugün eve dönerken serviste koptum..
Servisimizden herhangi biri -adı lazım değil baş harfi- 'Rüzgaarr..'
Yolun kenarında takılan bir çocuğa el hareketi çekti.
Neden yaptı o da bilmemekte.

Her neyse çocuk küfür etti.
Ve sonra,
Kırmızı ışık yandı.
Servis durdu.
Çocuk bize doğru koştu.
Servisin camına yapıştı.
Küfür etti.
Rüzgar'ın elini popomuza sokcakMIŞ Mış mış..
Puhaha bizde serviste 2o kişi armut toplamaya karar vermiş idik zaten.
Ama işin asıl komik yanı
Tüm kafalar çantaların altına saklandı.
Ve ben kahkaha krizine boğuldum.
Çocuk iyice sinirlendi.
Sonra gittik.
Servisin arka camından 5 kişi birden çektik.
Bu sefer çocuk kudurdu.
glrjğwergwg.
Moruk servişçimiz de bi boktan çakmadı.

Ve bir şey anladım.
Çocuğun çükü yoktu.
Eğer olsaydı Rüzgar'ın elini tercih etmezdi.
Bu kadar laftan sonra,
No comment..!
..sşdgwkrgw

2 DÜŞÜK ÇENE:

acı mutluluktur dedi ki...

koptum ya :D

Ballerina Witch dedi ki...

ahah suan yarıldım :D

İçeriden birileri.