Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

17.5.09

Bugün Kadıköye giderken trende bir çocuk bana bakıyodu.
Bende '' Bu salak neden bana bakıyo??'' diye arada bakıyodum..

Baya da uzakta oturuyodu.
Uzun süre bakıştık.

İçimden küfür ediyordum.

Bir ara dışarıya doğru baktım.

Dalmışım..
Sonra kafamı çevirdiğimde tam karşımda oturuyodu.
Ve pis pis gülüyodu.
Şok oldum.!
İşin asıl komik yanı bi kızın elini tutuyodu.
Yani sevgilisi.
Onu öyle görünce kahkahalar attım.
Salak onu kestiğimi düşündü heralde.
Sonra çocuğun suratı bozuldu.
Bi süre sonra da indim zaten..!

Bi de,
Eurovision ' da şarkıyı söylemediğimiz halde 4. olmamız ilginçti.
Ayrıca Norveç'inde hakettiğini düşünmüyorum.


Son bişi daha,
Bugün harika bir gündü.

3 DÜŞÜK ÇENE:

MeLioR dedi ki...

Ben de norveç'in hakettiğini düşünmüyorum :D

Ballerina Witch dedi ki...

oh be nihayet bi allahın kulu cıktı su herifin haketmediğini düşünen :D

Plesenta dedi ki...

:D :D

İçeriden birileri.