Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

26.5.09

Bugün yine tırnaklarım yüzünden okulda uyarı aldım.
Sinirlendim.
Küfür ettim.

O kadar.

8 DÜŞÜK ÇENE:

Can dedi ki...

ne kaldı kı okulun bıtımıne..:D

Plesenta dedi ki...

Eee Şakirler iştee.!

Can dedi ki...

ama kural kuraldır..:D deseydın ya hocam sızı daha ıyı tırmalaya bılmek ıcın dıye..

Plesenta dedi ki...

Puhaha aklıma gelseydi derdim. :D
'hee!' deyip geçmekle yetindim.. :D

Can dedi ki...

:D makaraya vurcan boyle.. bı duraksayacak.. o anda da vın..

Plesenta dedi ki...

3-5 gündür ot gibiyim yaa..
Sınavlar vs.
Mallaştım iyice :D
Yoksa kaçarmııı.. :D

Can dedi ki...

:D tamm inandım..

Plesenta dedi ki...

ajaja xD

İçeriden birileri.