Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.5.09

bLa bLa bLa !

Çok karışık bi gündü..

Bir kaç aptalın saç diplerine milyonlarca iğne saplamak,
Raptiyelerle göz bebeklerini kapatmak istiyorum.
'' O '' acı çekerken ben zevkten dört köşe olmak istiyorum..!



Biriside hep yanımda olsun istiyorum. .
Göğsüme sımsıkı basmak istiyorum. .
Dudakları hep dudaklarımda olsun istiyorum..!

'' Aslında çok bir şey is te mi yo rum . . . ''

3 DÜŞÜK ÇENE:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

'sinir yaptım gene' adlı yazım aklıma geldi bu yazını okuyunca...
gebertmek istediğmiz ne çok insan var dmi :D

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

bu arada mor ve ötesi noktaları gözümden kaçmadı ve bu beni çok mutlu etti ;)))

Plesenta dedi ki...

Kesinlikle..
Ama sadece istemekle yetiniyorum :D
Aslında cümlelerimde öldürüyorum.
Bu daha zevkli oluyo.

İçeriden birileri.