Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

18.5.09

Dün gece aptallaştım.
Ciddi ciddi aptallaştım..!
Ütü yapacaktım. Odamdan ütüyü almak için çıktım ve geri döndüğümde elimde elektrikli süpürge vardı.
Annem '' İyi misin? '' demese elektrikli süpürgeyle ütü yapmaya kalkacaktım Allah bilir.?



Bir de;
Poem'le mesajlaşıyordum. Sıra dışı'nı izliyormuş.
Filmi merak ettim.
'' Hangi kanalda? '' diye soracağıma '' Sayfa kaçta? '' dedim.
Oda '' İyi misin? '' dedi.
Evet gerçekten çok iyidim.
Anladım iyi olmakta yaramıyo bana !
Kimyam bozuldu..!




Bugün de okulda bir hocanın kafasını koparıp eline verecektim! Zor tuttum kendimi.

Götüne girsin armam !!

2 DÜŞÜK ÇENE:

beril dedi ki...

yaa evet banada oluoo durduk yerde saçma salak şeyler sölüomm.ama en çokk sayfa kaç'a bayılldım plesanta:))

Plesenta dedi ki...

Öğrenci olmak böyle bişi işte... :D

İçeriden birileri.