Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.5.09

- Fısıltı..

'' ..Sönen mumların kokusunu çekiyorum derinlerime.
Damarlarımı kurutuyorum...
Beynimin içinde konser veren bir orkestra var.!
Ve ayrı bir fısıltı..
Uyuşuyorum. . ''

Düşsem kaç dal eğilir benimle..?
Kaç boncuk düşer yüreklerden..?
Kaç el titrer ellerime..?
Merak ediyorum..?

Sahipsiz kelimelerimdir İstanbul'a seslenen.
Deniz benimdir..!
Kayalarına çarpan dalgalar ise öfkesi..
Bir ben yapamadım..
Kusamadım öfkemi..
En azından topukluları çekip ayağıma,
İki kat daha baskı yapabilirdim arnavut kaldırımlara.
Yapamadım..

Parçalanmış kelimelerimi toparlayamadım..!
Gidenlerin ardında duramadım..!
Tutamadım arkasına sakladığı ellerinden..!
Gitme diyemedim..
Yapamadım..!


Y.A

1 DÜŞÜK ÇENE:

Adsız dedi ki...

Şiirlerine hayranım ylsw o anlatımın varya insanı bitiriyoo

İçeriden birileri.