Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.5.09

Kendime '' yuhhhh! '' diyorum başka bişi demiyorum..!
Neredeyse bi sene oldu hala çocuğa küpe götürmedim! !
Kafamı s.kim !
Acaba balıklarla akrabalığım falan mı var ??

Hadi bunları geç sevgilim ya karşımdaki.
Çocuk onu önemsemediğimi düşüncek..!
Öyle düşünmekte haklı da..
Gerçeklik payı yok tabi..
Zaten önemsemesem sevgilim olmazdı kendileri..!


. . .


Bugün teyzemi aradım görümcesi çıktı.
'' Teyze ''dedim..
Üstelik teyzemin adını da söyledim ve kadın bana '' Efendim teyzecim'' dedi.
Allahımm insanlar ne alemm..
Teyzemi ver demesem teyze ayağına yatıyo..
Heyy allahıım..! ! !
Teyzem de hastaymış zaten..
Canım sıkıldı . ! !


Hı bide dün konser de pogo yapamadım..!
İçimde kaldı..! ! !


Neyse düştü çenem..

zZzZz ! !

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.