Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.5.09

Şampuanlarda bulamadığım çözümü aktarlarda aramaktayım..
Uzasın artık saçlarım..!
( Kıçıma kadar..! )

6 DÜŞÜK ÇENE:

beril dedi ki...

hep kestir azcık azcıkk..ama çok değil.
ve daha da önemlisi kendine saç kesmeye kıyamayan bi kuaför bull.kestırınce çabuk uzuyo_kıçını bile geçiyo vala:)

Plesenta dedi ki...

Kuaförle işim olmaz.
Kendim keserim hep saçlarımı.
Son 4 sene içinde 1 kez gittim kuaföre :D

Evet azar azar kesmeyi hep yapıyorum ama daha çabuk uzaması gerek .
Çünkü ya kıçıma kadar olmalı saçlarım yada aşırı kısa..
Bu şekilde tahammül edemiyorum..!

beril dedi ki...

kıçına kadar olunca kafana yapışık kalıyolar amaa asla kabartamıyoosun.artık yıkarken kollarım ağrıyo:pp

Plesenta dedi ki...

benim saçlarım zaten kabarık :D fönle indiriorm :D

norveç günlüğü dedi ki...

uzatmanın formulu benım blogda on bın bakımı baslıklı yazıda var.umarım sendede ıse yarar :)

Plesenta dedi ki...

Çok teşekkürler norveç günlüğü..
Deneyeceğim (:

İçeriden birileri.