Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

12.6.09

..

'' Yaktım bir sigara daha senin için. Küllükte yarım bıraktıklarım da
yarım bıraktıkların için. ''

Pencerenin kenarında geçerdi günlerim...
Tren raylarında seyrederdim tüm filmleri..
Gelirler ve giderlerdi.
Öylesine hızlı geçerdi ki..
Buklelerim tirtir titrerdi.
Dumanı kalırdı bir tek bana gidenlerin. .
Ve kargaların tepemde uçuşu..
Hepsi canımı yakardı..
Bilmezdin.

Seni özledim.

Yutkunurken boğazıma takılır kalırdı bendeki senler..
Gömemezdim derinlerime..
Hep bir yerde takılır kalırdın.
Tırnaklarımı kırardım.
Şarkılar söylerdim sensizliğe..
Susmamaya yeminliydim..
Çığlıklar atardım.
Duymazdın.
Bende seni duymazdım.

Sesini özledim.



Küllüğümdü avuçlarım benim.
Yanık kokardı ..
Yanardı ellerim.
Acırdı belki.
Hissetmezdim.
Sende hissetmezdin
Tenini hissetmezdim..

Kokunu özledim.


Üşürdüm.
Tir tir titrerdi buklelerimle bedenim.
Dişlerim gıcırdardı.
Tüylerim diken diken olurdu.
Yutkunamazdım.
Nefesim boğazımda donardı..
Bilmezdin.. Görmezdin.. Duymazdın..
Hissedemezdim nefesini tenimde

Nefesini özledim.


Bekledim gelmedin.

Aydınlarım olmadın bir türlü .

Sen bilmedin, görmedin, duymadın bendeki sensizliği.

Karanlığımdan alamadın beni..

Bir yudum nefes üfleyemedin ciğerlerime..
Dokunduramadın gözlerimi gözlerindeki güneşe..

Güneşi özledim..


Yaşlanmayı diledim..
Ya da hep çocuk kalmayı.
Hayatın bokluklarını hiç anlamamayı
Ama en çokta sana hiç dokunmamayı..
Zaman kayıp gitmesin dedim.
Ya da hiç gelmesin.
Dursun zaman.
Dursun dünya..
Ben seni bilmeyeyim.
Sen de ruhumu yorma..!


YılsevAşlak

2 DÜŞÜK ÇENE:

burcuu dedi ki...

Şiirlerini çok güzel bir üslupla yazıyosun bence şair olmalısın.

Plesenta dedi ki...

Bir iddiam yok.
Sadece içimden gelenleri yazıyorum..
Ama zaman ne gösterir bilemem.
Yorum için teşekkürler..

İçeriden birileri.