Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

16.6.09

.

İş buldum..

Ve ilk iş günümü başarıyla tamamladım.
Anketörlük yapıyorum.
Bugün Maltepe'de gezmekten ayaklarımın altı şişti.
Mavievlerden yürüyerek Maltepe sahile kadar indim.
Oradan tekrar yürüyerek Mavievler'e kadar geldim.
Yani geldik..
Kuzenle beraber..
Birde Maltepe'nin içinde dolaşmamız var..
Off çok yoruldum..
Yarın da Pendik'teyiz..
Hadi bakalım..


O yorgunluğun üzerine hala canım sıkılabilmekte..
Can sıkıntısından çenemi deldim.
Yani piercing için.
Zorlaya zorlaya taktımda..
Ama yamuk delmişim rahatsız oldum çıkardım bir süre sonra.
Hadi bakalım bidaha ki sefere kaşımla uğraşcam..

..

Yorgunluktan popom bile ağrıyo..
Ne biçim bir iştir bu. .

6 DÜŞÜK ÇENE:

Can dedi ki...

bende ıs arıyorumda anketorluk zor be..:D

Plesenta dedi ki...

ya aslında çok gezdiğim için sevdim.. ama yorucu..:D

Can dedi ki...

gezmek guzl tabıde.. kafa rahat olunca..:D

Plesenta dedi ki...

O da doğruu :D
Tmm be sus :D
İstifa etcem senin yüzünden yoksa :D

Can dedi ki...

tamm be.. süper iş.. :D

Plesenta dedi ki...

He şöle :D :D

İçeriden birileri.