Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

14.6.09

- Kimsesiz Mektuplar..

.

''Hiç kimseden, hiç kimseye..''


Bu çığlıklar..
Bu göz yaşı ..
Ve bu kan..
Bacak aramdan akan..

Bir bebek daha akıp gidiyor bacak aramdan,
hayata gözlerini hiç açamadan.
Bir kez daha katili oluyorum parçamın.
Bir kez daha günahkar oluyorum.
Hiç utanmadan.

Aforoz ediyor hayat beni.
Rahmime yapışıyorum sımsıkı.
Git diyorum...
Bırak beni..!

Evet günahkarım ben..
Yarım bırakmışlıklarım var benim.
Artık perde diyemedim ben hiç.
Dokunamadım sahneye.
Tozunu derinlerime çekemedim.

Mum ışında benim hayatım..
Gittikçe tizleşen...
Güneşim olmadı hiç benim..
Şems'in ateşinde yanamadım hiç ben.
Hep üşüdüm..
Başka tenlerde ısınmayı denedim hep..
Olmadı.
Başka adamlar değilde başka dostlar diyebilmeyi isterdim.
Beni başkalarında değil,
Beni bende yaşamayı isterdim..!

Bir kez olsun güneşe dokunabilmek..
Sımsıcak gülebilmek isterdim
Günahkar olmamayı diledim.
Beceremedim.


YılsevAşlak

2 DÜŞÜK ÇENE:

casaubon dedi ki...

O kadar güzel ki...

Plesenta dedi ki...

teşekkürler casaubon..

İçeriden birileri.