Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.6.09

İş bulmam gerek.. ! ! !


Bugün 2 kez çenemi deldim fakat her zaman ki gibi piercingi takamadım.
Fantezi oldu artık bende.
Delip takamamak .
adsgkag


Bi de,
bugün altgeçitte dilenen bi amcacıık vardı.
Şarapçı diye tabir ettiğimiz kişilerdendi.
Cebimde bozukluk vardı, verdim.
Ekmek parası diyenlere vermiyorum ona verdim.
Annem şoka girdi.
Yaptığımın mantıklı bir şey olduğunu düşünüyorum.
Sonuçta amacım karşımdakini mutlu etmekti.
Bi nebzede olsa başardığıma inanıyorum.
Falan filan..
...


Vee..
Yarın sırf ojelerimi çıkarmaya üşendiğim için okula sivil gideceğim..
Aslında hiç gitmek istemiyorum ya neyse..!



Bu kadar.


0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.