Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.6.09

Kaç gel dedim.. -8 ay bekledim bir ay daha bekleyemiyorum sanki.. -
Kafası iyiydi cevap vermedi..
Ya da veremedi.
Şaşırmadım.

Ailemlede konuşmuştum halbuki..
'' Başımın üstünde !'' demişlerdi.
Keşke..

Neyse..
Belki çok saçmaydı.
Ama isterdim..
Belki bir gün
Ben ! ! !
Neden olmasın ?

Aslında herkes herşeyi kabullenmişken okulun bitmesini beklememem saçmalık olur..
Ama arada geliyolar işte.

Çok özledim abi..
Öyle..


Uzun soluklu bir tatile ihtiyacım var..
İhtiyacımıZ var.

Bi de,
Sevgilimi de çok özlüyorum.
İnsan bir saat önce yanında olduğu bir kişiyi özler mi ?
Ahh ben özlüyorum...

Ulan varya ,
Neyse !

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.