Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.6.09

- Kimsesiz Mektuplar -2- ..


''
Evet ben bir sürahiyim..
İçine kustuğum..
Dokunma pis kokar ya benim düşlerim..! ''


Hissedebiliyorum boğazımdaki düğümü.
Gözyaşlarımı akıtmıyorum.
Saklıyorum hepsini nefesim de.
Üzgünüm.
Susuyorum..

Pullarım dökülüyor yine..
Yine kuruyor bedenim.
Islatamıyorum yüzümü.
Akıp gidemiyorum bedenimden bedenine.
Sanemler bile kahkahalar atarken,
Ben gülemiyorum gökyüzüne.

Bir gün daha güneşi batırdık değil mi ?
Bir kez daha küstürdük günü düne..
Bir kez daha yalnızlığa terkettik şems'i.
Yanamadık yine ateşiyle.


Beyaz gölgeler görüyor, korkuyorum.
Aynalardan kaçıyorum..
Gözlerimin altındaki çizgiler..
Morluklar..
Beni benden alıp götürüyor sanki..
Kaçıyorum bu aralar herşeyden..
Benden, benliğimden..
Sensizlikten ve gürültüden..
Herşeyten uzak dinginliğimi arıyorum.
Ama bulamıyorum.
Her taşın altında gürültülü bedenler.
Tiskinç yüzler,
ve korkunç kahkahalar..
Pis kokuyor artık herşey..
Nefes almak bile istemez oldum.

Hayal kurmak mı ?
Benim için hiç bir şey ifade etmiyor artık.

'' Peki yarınlarr.. Yarınlar varmı gerçekten ? ''
Demiyorum artık.
Diyemiyorum.
Ne hayal kurmak..
Ne yarın ..
Ne de sen..
Bitmiş benliğimde..
Bitirmiş beni bende..


Evet ben bir sürahiyim..
İçine kustuğum..
Dokunma pis kokar ya benim düşlerim..!

Yaşatmadığın herşey için teşekkür etmek boynumun borcu sana ..
Yaşattıkların mı..?
Buruk bir gülümsemeden başka bir şey bırakmıyor cemalimde..
Ne dualarım ne de beddualarım senin.
Herşey bitti ya..
Sen ..
Ben..
Ben..
Sen..
En önemlisi de ,
Eskiden di ya
'' Biz..'' vardı..
Senin bitirip benim bitiremediğim.
Artık oda bitti bende.

Nokta.

YılsevAşlak


1 DÜŞÜK ÇENE:

√ paMık √ dedi ki...

'' Peki yarınlarr.. Yarınlar varmı gerçekten ? ''
Demiyorum artık.
Diyemiyorum.
Ne hayal kurmak..
Ne yarın ..
Ne de sen..
Bitmiş benliğimde..
Bitirmiş beni bende..



:(

İçeriden birileri.