Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.6.09

Poe'ya Mektuplar - 2

'' Yine tuşlarım senin için tıkırdadı..
Bir gece vakti.. ''

Ağlıyorum sanki.
Gidişin mi beni üzen.
Yoksa geri gel me me ihtimalin mi bilmiyorum.
Bütünleştiremiyorum sensiz hiç bir şeyi.
Kelimelerim ayrı.
Bedenim ayrı.
Ruhum ayrı.

Sen benden ayrı.
Ben benden ayrı
İşte öyle...

Üşüyorum bazen.
Beraber battaniyenin altında ısınma çabalarımızı hatırlıyorum.
Ellerini hatırlıyorum.
Kalkıp battaniyeyi getirmeni bekliyorum..
Sonra gittiğini farkediyorum.
Gözyaşlarına boğuluyorum.
Susuyorum..
Ama ağlıyorum.
Görmüyorsun.

Bazen mutlu oluyorum.
Hiç bir şey yokken.
Gelecek diyorum ..
Gelecek..
Elinde sonunda gelecek..

Bazende susuyorum.
Ağlıyorum.
Bilirsin tüm susmalarımın ardındadır gözyaşlarım.
Gelmeyecek diyorum.
Gelemeyecek..
Ve bitecek herşey..
Yitip gideceksin..

O aşık olduğum İstanbul sensiz çekilmiyor .
Hep aç dolaşıyorum.
Hep biryere takılıp kalıyor yediklerim.
Bir tek onlar değil ;
Sözlerim takılıyor..
Gözyaşlarım takılıyor..
Herşey sensiz takılıp kalıyor..

Çok özledim..
Ellerini.. tırnaklarını..
Tenini.. Sesini..
Yağmurlu günlerde ellerimizi göğe açıp şarkılar söylemeyi ..
En çokta sendeki beni görmeyi.
Herşeyi..
Seninle olan herşeyi çok özledim.


Çok yalnızım diyorum bazen de..
Saçmalıyorum..
Biliyorum yalnızca bir telefon kadar uzaksın bana.
Ama yetmiyor..
Sadece varlığını bilmek yetmiyor..
Dokunmak gerek..
Hissetmek..
Çok açım sana.
Doyamıyorum..

Hergün zebanilere yalvarıyorum.
Bırakın diyorum.
Bırakın beni..!
Gitmeliyim..
Gelmiyorum sanma Camael ge le mi yo rum..

İçinde bir yara olarak kalmak istemiyorum.
Benim içimde de yara olarak kalmanı istemiyorum.
Gel artık.
Kanayan dizlerimizi saralım .
Birbirimiz için ağlayalım beraber yine.
Gözyaşlarımız karışsın birbirine..

Çok üzülüyorum evet.
Ama biliyorum çok şanslı olduğumu..
Tanrıya hep şükrediyorum..
Seni bende bulduğum için..
Beni cümle yapan noktam olduğun için.

'' Hani uğruna ölünesi dostlar vardır ya ,
İşte bendeki sen de onlardansın.
İyi ki varsın.. ''



YılsevAşlak


1 DÜŞÜK ÇENE:

poem dedi ki...

kanayan dizLerimiz oLsun tek derdimiz. sarıcaz çünkü... qeçicek izi biLe kaLmıycak! dizLerimizde deqiL sadece benLiqimizdeki yaLnızLıqımızdaki yaraLarımızında izi qeçicek! biraraya qeLicez sonra,, hesapsızca umarsızca yaşıycaz.. sormadan söyLemeden bakışLarımızLa konuşucaz..zamansız kahkahaLarımız tıpkı yaşantımız qibi farkLı bi okadarda sessiz oLucak ... we daha sonra... daha sonra sadece birbirimiz için yaşıycaz..

.. ben eLimLe üzerimizi örtene kadar üşümemen diLeiyLe bitanem.. duaLarım hep seninLe..

İçeriden birileri.