Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

31.7.09

..


Ahh ne yorucu bir gündü ama.

Küçüksu'daydım bugün. Beykoz tarafında.
Yakamoz Organizasyon'un düzenlediği piknikteydim.
Hayatımda geçirdiğim en güzel piknikti.
Eee her yer animatör, bu kadar eğlenmem ondan olsa gerek.

Eren var.
Kardeşim gibi. Çocuk bir ekmek arası yaptı bana. ''Oha!'' dedim.
Ekmeğin içine kocaman bir peynirle bütün domates koydu.
Yedim bitirdim . dsgsg

Ahh bide eve geç döndüm.
Aslında geç sayılmaz. Ama evdekilere söylediğim saate göre 1.5 saat geç kaldım.
Gene problem yaptılar.
Siklemedim. Vurdum kafayı yattım.
İyi de yaptım..!


..

Bi de sesleniş yapim.

Kardeşiimmm..
Poee..
Güzel yüzlü kadınımm..
Seni seviyorum..! !

Sevgilimm..
İyi ki varsın ve iyi ki benimsin .
Seni seviyorum ! !

Nazz'mm ..
Kızımm..
Sana tapıyorum !

Meleğiimmm..
Nur'mm..
Seviyorum seni..!

Şekerlik ve kdrky ..
Sizleri de çok seviyorum.

Bi de psikolojik manyağğımm var..
Kankamm seni seviyorum.

Oskimm..
Bebem..
Seviyorum seni.

Kocaoğlanım.
Yeni olmana rağmen çok özelsin.
Seni seviyorum..!


UndefinabLe© ve Elizaphelia© sizlerde özelsiniz.
Sizi seviyorum.


.. Neden böyle birşey yaptım bilmiyorum.
Sanırım bu bir ihtiyaç.
Evet belki saçmaladım.
Ama güzeldi.
Mutlu oldum.
Bu kadar.


3 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Oha! Şok oldum! Mutlu oldum! Bir de ne olacağımı falan şaşırdım; ki oraya hiç girmiyorum...

Ben de sevdim ki seni! Yani bilmem de bir bağ var gibi geldi sanki. Bilirsin sen de sanırım.

Mutlu olsana sen hep mesela?!

Sevgi bombaları attım bilokuna ve kaçtım ^^

-D-

Elizaphelia© dedi ki...

Piknik ve koca ekmek harika olmuş. Ruhun ve miden huzurla dolmuşlardır sanırım :)
O siklemeden kafayı vurup yatma olayı.. Bizi anında ışınlarcasına kurtaran bişey. Candır, yapılmaya devam edilmelidir.
Derken..

Sen de cansın, beni ve bizi bi anda mutluluk şokuna sokabilensin:)

Çok teşekkür ederim ve ederiz <3

Sevgiler, saygılar, öpüşcükler derim birde, demekle kalmam uygularım,
sarıp, sarmalarım:)

-N-

Plesenta dedi ki...

Desem desem ne desem :D

<3..! (:

İçeriden birileri.