Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.7.09

Kıskanıyorum lan.
Allah kahretsin ki kıskanıyorum !
Yanyana gördüğüm 2 arkadaşı kıskanıyorum !
Birbirine yakın olan arkadaşları kıskanıyorum !

Çünkü haketmedik amına koyim böyle bir şeyi.
Ne Poe gitmeyi haketti.
Ne de ben aylarca geri dönmesini -sadece bir haftalık için geri dönmesini- beklemeyi hakettim !
Götümü yırta yırta ağladım aylarca !
Şimdi ağlayamıyorum lan !
Her aklıma geldiğinde burnumun direği sızlıyor.
Beynime ağrılar giriyor.
Miğdem bulanıyor.
Miğdem ağrıyor.

Özledim .
Yerin dibindeyim sanki.
Poe dışında pek bir şey de umrumda değil .
İnsanlar boğuyor artık içimi.

Senelerce uyusam.
Poe gelip uyandırsan beni.
Yol arkadaşım..
Dostum..
Kardeşim..
Özledim seni.
Ve aşığım sana.
Kalbine aşığım..!

8 DÜŞÜK ÇENE:

Elizaphelia© dedi ki...

Hakedip etmemek, konu değil. O güzelim arkadaşlığa sahipsen tamamdır her şey. Özlemekte güzel, hep diyorum ona sahip olduğunun göstergesi.
Sabır.
Burdayız, en azından içini okuyabiliyoruz.
Yaz...

Sevgiler,
-N-

UndefinabLe© dedi ki...

Dostlar, arkadaşlar, sevgililer... Giderler...
Yenileri falan gelir.
Biz gideni isteriz.

Dünya bu. Belki geri getirir... Belki getirmez. Sadece içimizi rahat tutmalıyız bence.

Elizaphelia©... Kadim dostum... Hiç eksik olmasın hayatımda. Ama bizi de kıskanma; gel, bizden biri ol.

Biz sevdik seni, seninleyiz.
Herşey gönlünce olsun...

Sevgiler!
-D-

UÇURTMA;) dedi ki...

"kalbine aşığım", hoşuma gitti bu dize..

Plesenta dedi ki...

Elizaphelia© ve UndefinabLe© teşekkürler.

Sevdim sizleri..
Birbirinizden ayrılmamanız dileğiyle.

Elizaphelia© dedi ki...

Çok ama Çok saol.:)
Sizde bir daha böyle acı verici bi şekilde ayrılmayın.

-N-

Plesenta dedi ki...

Kavuştuktan sonra.. inşallah. :)

Adsız dedi ki...

ayrılmak die bişey yok bizim defterimizde..
qeçmişimzde ayrı qayrı nasl yapamadıysak qeleceqimzde izin vermez buna .. üstelik herşeim senin üzerine kurulu.. tüm iyi niyetlerim tüm hayallerim..
warlıqımda da yokluqumda da warsın yol arkadaşm .!
*sHm*

Plesenta dedi ki...

..Evet varlığımızda ve yokluğumuzda güzel yüzlü kadınım..!
Seni seviyorum.

İçeriden birileri.