Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

26.7.09



'' Poe..

Yine sana sesleniyorum.
Herşey çok güzeldi derken
hatrıma geliyorsun.
Ve herşey bombok oluyor.
Kötü olan sen değilsin melek yüzlü kadınım.
Gidişin... ''



Bugün Beykoz'daydım.
Sevgilimin annesi ve büyük ablasıyla tanıştım.
Kahvaltıdaydım onlarda.
Küçük ablasıyla da perşembe günü tanışmıştım.
Her neyse heycandan kimyam bozuldu.
Susmak bilmeyen ben! Evet ben !
Hiç konuşmadım neredeyse.
Zaten kekelerim falan diye çok korkuyodum.
Anlamadım neydi bu heycan..
Sonra dışarı çıktık.
İçtik..
Sandalla açıldık falan.
Ünal'la Vahit sandalda yarış yaptı ve Ünal yendi.
Rezil ama eğlenceliydi ..
Olsun ben her zaman sevgilimin yanındayım. (:

Sonra eve dönmek için yola koyulduk.
Vahit beni Haydarpaşa'ya kadar bıraktı.
1 dk farkla treni kaçırdım.
Resmen kaçtı yani.
Diğer treni bekliyodum ki
Anons edildi.
'' Kütahya treni saat 19:30' da 7. peron'dan hareket edecektir ! ''
Hemen gözlerimle 7. peronu aradım.
Buldum !
Kıçımı yırta yırta ağlamak, küfür etmek istedim !
Yerin dibinde olmayı diledim.
Başım döndü, gözlerim doldu.
Vahite belli etmemeye çalıştım.
Etmedim de..!

Sonra trene bindim.
Hayvan gibi ağladım.
İnsanlar mal mal bakıyorlardı.
Siklemedim.
1.5 saat önce kalktı tren Poe.
Gelemedim.

Çok özledim.




0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.