Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

18.7.09

Ya blog, kaçmıyorum senden.
İş, güç derken sana sıra gelmiyor.
Her gün yorgunluktan götüm düşüyo.
Bi de, uykusuz geceler geçiriyorum.
Yok aşırı alkol, yok nargile, yok soktuğumun sinekleri derken uyuyamıyorum da.
Ulan 2 işte çalışıyorum bee..
Hem anketörlük hem animatörlük.
Bokum çıktı son günlerde.

Ahh birde bugün sevgilime ettiğim o sözler.
Lan varya böyle yorgun, sinirli, sıkıntılı ve çakır olduğum zamanlar ağzımın ayarı yok !
Sıçtım ki ne sıçtım bugün.
Mallıyorum bazen böyle..
Ahh beenn..
Rakın kok'ada gidemiyorum -gidemedim- offfffffff...!
Neyse çok yorgunum bu kadar.
Yorgun olmadıkça yazmaya devam edeceğim.
Ben'li kal. :D

Not: Alkol tüketimiyle ilgili yaptığım anketten aldığım parayı alkole yatırıyorum.
Bazen çok uçuyorum. Kitap alıcam. Paraaamm yoookkk..! !

3 DÜŞÜK ÇENE:

adsoy dedi ki...

:)

Sandra dedi ki...

Ola!
Tem um presente muito especial na Cruriosa e no Blog Uma interação de amigos. Passe lá e pegue. Principalmente o seu chapeu de seguidor.
com muito carinho
Sandra

bahar gelsin dedi ki...

kendini bu kadar horlama
her insan bir alemdir ve bu dünyaya içindeki o alemi keşfetmek için gelmiştir.İçinde yolculuk yap
http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/

İçeriden birileri.