Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

25.7.09

Yor gu nummm...!
Tatil günüm falan yok.
Ne hırssa bu.
Hiç tatil yapmıyorum.
Daha doğrusu bu güne kadar aklıma gelmedi.
Bugün çok yorulduğumun farkına vardım.
2-3 gün dinlenmeliyim ve düşünmeliyim.
Günlerdir ne kitap okuyabiliyorum
ne de olaylara yoğunlaşıp düşünebiliyorum.
Bu tempo beni aşar.
Acil dinlenmeliyiiimmm. . !

Canım yeşil elma istedi.
Burnum sızladı resmen.
Dakikalardır yeşil elma kokuyo heryer !



Hı bi de,
Poe.
Gelmelisin !


2 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Bence beynin fazla mesai yapıyor... Hiçbir şey yapamamanın tek nedeni çok düşünmek olabilir. Boşver, düşünme. Ama tatil yap, evet.

Bazen tatile duyulan özlem insanın karnını ağrıtıyor...

Bir de; Poe! Gel lütfen artık!

Sevgiler!
-D-

Elizaphelia© dedi ki...

Tatil yapmalısın, dinlenmelisin. Yoksa vücudun kırmızı alarm vericek ve sen yeşil elmana kavuşamıcaksın.
Bunu istemeyiz değil mi?
Hayır ya da evet istemeyiz.
O yüzden,
şimdi, dinlen ve kimse incinmesin.

Öperim, sevgilerimi iletirim.

:)

-N-

İçeriden birileri.