Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.8.09

Acıkıyorum ya..!
Sinir basıyo !
Hiç yemek yemeden yaşayabilme yeteneğim olsun is ter dim !
Boşuna vakit ve nakit kaybı :D asfadg :D
Poff. Daraldım !


Hava da bi sıcak ki bi sıcak.
Terlemekten kilo vermişimdir kesin..!
Eksilere düşeceğimm.. Böğğğkk (= asfag



Ya çok merak ediyorumm..
Neden insanlar işerken çok düşünürler.
Sadece ben değil, sordum soruşturdum (= ..
Sorduğum herkess..! :D asgdga

Hatta bir ara amonyak kokusundandır diye düşündük kuzenle ,
sonra kuzen bi yerden saf amonyak buldu onu çekiyoduk.
Çok düşünürüz belki diye :D asgagd
Ampül yanmıyodu tabi :D
Allah'ım ne alemim yaa..!

Yalnız çok pis kafa yapıo..
Gözleri yaşartıyo ve baş ağrısı yapıyo .
Denemeyin bence.. :D

Kafa yapıyo dedim de canım bir şeyler istedi..
Immm .. (=

5 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

ehahea!
Sana çok katılıyorum! yeap!

<3
-D-

EVOLET dedi ki...

çözüm yollarımın çıkış yeri=

helaroom:))

Emine ALBAYRAK dedi ki...

Tıp literatüründe yerin hazır..:) :)
Sevgiler...

Elizaphelia© dedi ki...

bence vücuttaki toksinleri atarken temiz new hücrelerimiz asıl yerlerini alıyolar falan bebeğim :)

bende bi aminioasit, lütfen:)

seviyorum seni,

-N-

:)

Plesenta dedi ki...

Emine ALBAYRAK,
Ahh ahh keşke :) şuan sağlık okuyorum.. Bu da bir adımdır ama şöyle cerrah olmayı falan ne isterdimmm (:

Elizaphelia, mantıklı aslındaa.. Yeni hücreler falan :D asfagf

İçeriden birileri.