Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.8.09

Astoria AVM'deydim bugün.
Animasyon şeysi için.
Ulan bugünkü kostümüme taptım.
Kimse giymiyo bi de o kostümü.
Yapıştım. Artık benim bırakmam. (=
Miniclub müziklerinde lirik, kolbastı, horon, damat halayı, halay, ankara havası vs ne varsa oynadık.
Hatta bir ara striptiz gibi bi şey yaptık .
Sıçtık yani iyice..
Millet şoka girdi lan..
Neyse striptiz yapan dalmaçyalı,tavşan ve palyaço görmüş oldular.
Daha ne istesinler anacım (= aasfafg

Dönüşte otobüste yere oturduk.
Salak karının teki telefonla konuşuyodu bize bakarak bi kahkaha attı..
Telefondakine de '' Kızlar yere oturduda ona güldüm.. '' dedi.
Bizde parmağımızla onu işaret ederek kahkahalar atmaya başladık.
İnsanlar bi anda kadına döndü ve kadın rencide oldu.
Göte geldi yani.


Karnım ağrıyor ve başım dönüyor.
Şuan bile monitör bi sağa bi sola yani.
Yuhh derim!
Adetmi olcam ne poff.!


Ayrıca hücrelerim susadı..!
Alkooolllll !


Hı unutmadan,
Poe..
GEL !


Minübüsçülere eksik para vermeye ya da kaçak gitmeye bayılıyorum..!
Bi de gerektiğinde inerken arkasından küfür ettim mi , tamamdır..

Öyle işteee...



3 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

İşte hayat! Oh! Eğlen coş be!

Öptüm^^
-D-

Plesenta dedi ki...

Ahh dimi ya..!

Mehmet dedi ki...

ben dedim kanım ısındı die ama sen delisin

İçeriden birileri.