Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

14.8.09

Bitti amına koyim .
Bitti ya.

Bitti!

-14.08.09- ! ! !
'' Lilith..
Artık hep seni özlerim..
Lili..
Karanlığın içinde özgürlüğe kavuşan kadın..! ''

ne yapmalı ?




Ve feysim kapanır..!


10 DÜŞÜK ÇENE:

Can dedi ki...

bende en son facede palyaço halini görüp gülmüştüm.. daha gulemeyecegım anlasılan kısmet..:D

umursamazuykucu dedi ki...

hep biter. yaz geçer. nah geçer. ahah

Onurius dedi ki...

koyy koyy bide sen koy bakalım...

İ.x.İ.r dedi ki...

Koca bir hiç:/

NoNeLeSS dedi ki...

Bitti...

Bitmese ama bitti...

Chain Rule dedi ki...

boşwer

Murat dedi ki...

Teşekkürler.
____________________________
Film izle - Film izle - Film izle

Adsız dedi ki...

canım çok üzüldüm umarım iyisindir seni çok merak ediyorum

Mehmet dedi ki...

ben daha bişi demedim

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba allah neşelı olmaktan ayırmasın hayat o kadar guzelkı uzulmeye dğmez hep neşeli olman dıleğıylee

İçeriden birileri.