Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.8.09

- Bombok günlerin beni beklediğinin farkında idim.
Ama bu kadar da bok olacağını bileme(z)dim ! -

Poe..
Dünya'nın boku çıktı bilirsin.
Gelmelisin! Gelmelisin! Gelmelisin!
Ekim çok uzakta. çok !
Bacaklarım dayanabilecek mi ?
Daha fazla durabilecekmiyim ayakta bilmiyorum.
Bir parmak uzağımda ki halini özledim.

Güzel yüzlü kadın.
Ne kadar çok ihtiyacım var sana bir bilsen.

Bir de,
Verilmesi gereken bir hesap var.
Ama hiçbir şeyi dinleyecek halim yok.
Bitkinim.
Çok !

Tek avuntum , rayında olduğuna inandığım tek şeydi.
O da bitti.
Ne yapmalı ?



'' Her dakikam alkol ile sevişmekle geçse bile ,
Ben yinede alkolü özlerim..
Sarhoş olmak güzel..
Aşk gibi..!
Aşk !''

İçeriden birileri.