Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

1.8.09

Keyfimden çalışmıyorum!
Önce beyinlere bu girmeli..!

Ayrıca birazcık anlayış istiyorum ! ! !

Sinir stres.. Her bok!
Hepsi bende..!

Sinirlenince önce titrer.
Sonra ya birşeyleri parçalar ya da çok pis ağlarım.!

Ağladım! ! !

3 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Ağlamaya çalıştım beceremedim. Çok mutlu olmak da iyi değil biliyor musun? O kadar ağır geldi ki, kaldıramıyorum. Bir de sana bir müjde: Yakında sıkıntıların uçup gidecek ve bir öküz gibi mutlu olacaksın.Kendimden biliyorum.-Bir de: Öküzler ne kadar mutlu olur bilemiyorum.-

Sabır...
Sabır...
Sabır...

Bana çok benziyorsun sen. Bunu bil istedim. Seviyorum benim gibileri.

-D-

Elizaphelia© dedi ki...

Yine göm kafanı kuma dicem ama, biliyorum bazen olamıyo bu oldurulamıyo, ı ıh.
bu gibi durumlarda sakinleşmek için ayaklarına bak:) bilmiyorum neden öle dedim ama sen ynede bak, yada duç falan al. su ateşi söndürüyo biliosun.
ama ağla, evet.
sinirlenmeden çalışmaya devam hayatım.

sakinleştirici öpüşcüklerimi yolluyorum sana=)

-N-

Plesenta dedi ki...

UndefinabLe© İnan öküz gibi mutluyum :D :D

Elizaphelia© dediğini birdaha ki sefere deneyeceğim canım. (= Umarım ayaklarımı parçalamam. :D :D

İçeriden birileri.