Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.8.09

- Kimsesiz Mektuplar -3- ..


Gittin.
Hiç düşünmeden kırdın tüm camdan kalplerimi.
Batırdın bedenime.
Kanattın beni,
Bende ki seni,
Ve bizi..

Dudaklarımı ısırırdım her aklıma geldiğinde..
Sonra ağzım kan dolar,
Tükürmeye kıyamaz yutardım.
Senden parçalar biriktirirdim içimde.
Anısı sen olan.
Sen kokan..

Dişlerim gıcırdardı.
Her dileğimin baş harfi küfürüm olurdu.
Kırılmış kadehlerim vardı.
İçleri yüzlerce kez boşalmış.
Batırırdım beynime.
Bilmezdin !
Görmezdin !
Hissetmezdin !
Bense senin soluklarını bile hissederdim derinlerimde.


Gittin ..!
Kanlar hiç durmadı bedenim de,
Her yeni gün yeni bir yara..
Anladım.
Meğer senmişsin benim yarabandım.
Meğer varlığınmış yaralarımı saran.


İçim acıyor gidişin her aklıma geldiğinde,
Ensendeki saçlarının dalgalanışı,
Ve rüzgarın burnuma değdirdiği kahrolası kokun..

Rüyalar görüyorum her gece..
Önce, çocukluğum da kaybediyorum
seni.
Karanlıkta kaybediyorum seni.
Sonra, sert bir rüzgar esiyor .
Ve cılız bir ışık yanıyor uzaklarda bir yerde..
Yine saçların , yine kokun.
Ve tekrar karanlık.
Kahroluyorum.
Deli gibi dönüyorum..
Hıçkırıklara boğuluyorum..
Sonra hıçkırık sesime uyanıyorum.

Yerin dibine girmek istiyorum.
İçimde ki o acıyan şeyi şöküp fırlatmak istiyorum kilometrelerce öteye..
Sonra,
Boğazımda düğümleniyor sözcükler..
Atamıyorum üzerimde ki yalnızlıkları..
Azad edemiyorum bir türlü dudaklarımdan kelimeleri..
Mührü çözemiyorum..
Hücrelerimden vazgeçiremiyorum seni..

Gittin ya,
Dilimi toprak aldı..
Gözlerimi yaşlar aldı..
Ellerimi eller aldı.
Beni hasret aldı.

YılsevAşlak

2 DÜŞÜK ÇENE:

Elizaphelia© dedi ki...

Yerin dibine girmek istiyorum,....

çok güzel yazılmış bir yazı, sana da , blogunada çok yakışmış.

öpücüklerim yapışsın yüzüne! =))

-N-

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler melek yüzlü kadın... (=
Belki benim meleğim değilsin fakat öğrendiğime göre sende bir meleksin..

Mujjuladım.. (=


// Bu arada sen ve Undefinable bana kelebekleri anımsatıyorsunuz. Neden bilmiyorum. Söylemek istedim.. (=
Severim sizi..! ((:

İçeriden birileri.