Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.8.09

Kuzenim evleniyor..
Nişanı haftaya.
Pofss .. Elbise, topuklular, saç başş öğğğ havamda değilim.

İşin komik tarafı kız evleniyorum diye bi havalara girdi.
Hatta kıçı tavanla akraba oldu.
O biçim.

Ulan sanki bi evlenen o.
Ya da evlendiği adam Çin prensi :D
Puhaha neden Çin prensi dedim bilmiyorum.
Reklamlardan etkilenmiş olsam gerek (= asdfa
Iyyy..
Nese.. Bu kuzenimi gördükçe evlilikten iyice soğudum.
Hatta tiskindim falan.
O evleniyosa ben evlenmem lan!
Dermişim...
Bööğğkk..! ! !

Aman evlensinde aramızdaki metrelerden kurtulalım kilometrelere kavuşalım..
Falann filaan..


Ohh mis gibi de imzaamm (:

2 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Kuzen nefretin yıldızlarla akraba olmuş?! Bilirim, benim de var öyle.

Öptüm ^^
-D-

Plesenta dedi ki...

(=

İçeriden birileri.