Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

13.8.09

Ofiiiss'm...
Evim lan orası benim.
Evim olarak geçen yerden daha çok seviyorum orayı..
Bugün gene ofise gittim.
Geyik falan.
Güzeldi.
Ta ki bir telefon görüşmesi yapana kadar.
Ayrıntılara girmicem.
Telefon görüşmesi yaptım.
Moralim eksilere düştü.
Attım kendimi sokağaaa..
Kimseye bi bok demeden.

Ramazan'ın yanına gittim Pub'a ..
Sohbet ettik
Döktük tüm içimizdeki pasları falan.
Kendimi iyi hissetmeye başladığımı hissedinceeee döndüm ofise.
Biraz takıldım tekrar çıktım.
Kuzen ve Erenle takıldık biraz.
Derken saat 8 oldu ve evim olarak geçen yerin yolunu tuttum.
Aslında evimi de seviyorum ama ne biliyim.
Ofis daha iyi.

Bir de sabah poe'nun bana söyliyemediği şeyi öğrendim. ( Her zaman ki gibi kuzeninden.. )
Ekimde gelecekmiş buraya.
Allah'ım sana geliyorum.
Söyleyememesinin sebebi de 1 sene boyunca yaz tatilinde ordayım demesi.
Kızmıyorum ama kızıyorum.
Söylesin abi of!
Yerin dibine girmek istedim yine.
Hay amına koyim ya.

Küfür etmeyi seviyorum.
Bununla gurur duyuyorum.
Her kız yapamıyo çünkü.

O kadar.




0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.