Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.8.09

Ömrü hayatım boyunca hiç melek görmememe rağmen birinin melek yüzlü olduğunu iddia edebilirim.
Evet bunu yapabilirim!
Fikrimce herkesin kalbinde ve beyninde tasarlanmış bir melek modeli vardır.

Genelde tema beyazdır.
Çoğunlukla tüylü tüylü kanatları olur.
Ve çoğunlukla dişidirler.

Bende bunlar yok.
Benim meleklerim şeffaf.
Dokunduğumda içine değebileceğim.
İçini görebildiğim.

Evet birilerinin melek yüzlü olduğunu iddia edebilirim.
Tabi yanılabilirim de.
Yanılmadığım ve asla yanılmayacağım iki kişi var ama hayatım da.
Melek yüzlü
iki kadın..

Annem..
Yol Arkadaşım..

Bu bir aşk..!

3 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Bak ne diicem anneler şeytana bile benzeseler ilginç bir şekilde melek oluyorlar. Bu garip bir gerçek. En ucube kadın dahi anne olunca bir garip oluyor, melekleşiyor falan. Nur işi gibi. "Ay bak nur gelmiş yüzüne" hesabı.

Melek yüzlü düyemem ama ben de "melek" bir adam tanıyorum. Ama ciddi ciddi melek, ha!

Gerçi bende melek çok "N" mesela, annem elbette, sonra ben. Evet, ben de meleğim. Bunu çok derinlerde hissedebiliyorum.

Yine de kimin melek kimin şeytan olduğunu bilemeyiz; iyilik meleğimden kazık yedim diye diyorum bunu.

Amma tecrübem varmış. Bilok ettim buraya. Gidiyorum, yine gelcem ;)

-D-

Elizaphelia© dedi ki...

Melekler candır, kaybetme onları bebeğim. sende onların meleğisin, meleksin sende. kaybolma onlar için..

"D" sewişirim bak seninle. =)

bende gelcem bende bende :D öpüyorum bebeğim plesenta'm, tanıdığım tek güzel plesenta, en yararlısından. =)

-N-

Plesenta dedi ki...

(=

İçeriden birileri.