Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.8.09

Poffss...
İçim dışım bi buruk.
Ahh bi de şu mide ağrım.. Öldürüyor beni..

Bugün mecburiyetten (ağrıyı geçirirmiş) ısıtılmamış süt içtim.
Hayatım da ikinci oldu bu.
İlkinde kusmuştum.
Bu sefer bişi olmadı.

Bir de sinirliyim ki ..
Çıldırcam ya.
Saatsiz bomba gibiyim.
Her an, zamanlı zamansız, alakasız şeylere patlayıveriyorum.
Off poff..

Bugün köpeğimin fantezileri olduğunu farkettim.
Yemek fantezisi!
Evet evet bildiğin yemek fantezisi.
Manyak mıdır nedir yaa!
Koyuyorum yemeğini önüne .. (tavuk)
Ye demeden yemez.
Ye diyorum.
Mölüm mölüm bakıyo yemeğe yalanıyo.
Ulan salyaları akıyo açlıktan, canı da istiyo belli ama yok yemiyo..
İyice canı istesin zevke gelsin ki yesin ..
Delirtiyo beni.
Aşığım ona..!


Can sıkıntısından ne yapacağımı şaşırmış durumdayım..
Bugün boya , kalem malem aldım elime klozet kapağına karikatür yapıcaktım.
Son anda dankladı da vazgeçtim..
Of off..


Bi de ,
Yazmak rahatlatıyor beni.
Ohh bee içime vantilatör yerleştirdiler sanki..
Geçici ama olsun bir daha yazarım. Yine geçer birdaha..


Son olarak ;

Bir sesleniş..
Sıkma canımı lütfen..
Odun olma bu kadar yahu..
Zaraaar !


6 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Seninle görüşmek ve negatif enerjini pozitifle dengelemek istiyorum. Çok ciddiyim.

Öptüm, gittim.
-D-

Plesenta dedi ki...

Aslında çok pozitifimdir.
Kendimle başbaşa kalınca oluyo noluyosaa.. (:

Ayrıca görüşebilme şansımız varsa bütün enerjilerim negatiftir bilesin (=

UndefinabLe© dedi ki...

Düşünme, olur mu?! Çok kurcalama kendini.

Görüşebilersek görüşürüz tabi. Çok da cici olur. oh. (=

Plesenta dedi ki...

Düşünmek kadar güzel bir şey var mı ya.. Benim ki aşırı ama olsun. Seviyorum (=
Yapamam düşünmeden. Ben kitap okumaya ayırdığım kadar vakti düşünmeye de ayırırım.
Günü değerlendiririm artılar eksiler nedenler sonuçlar ne bileyim öyle işte..

UndefinabLe© dedi ki...

Ayarı kaçırma kuzum ;)

Öptüm^^

Plesenta dedi ki...

Mesaj alınmıştır.. (:

Mujuladım (:

İçeriden birileri.