Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.8.09

Yazacak çok şey oldu şu 10 gün içerisinde.
Çok şey !
Evde net yok..
Gidip bir yerden nete giresim yok.!

Hastayım..
Ameliyat olucam sanırım..
Ölürsem beni unutmayıınnn ((=

Ve asıl habeerr!
Poe geldi.
Hemde bi anda ..
Bi gece telefonum çaldı açtımm arayan Nurselciiğimdi.
Manevi annem. ( Yani Poe'nun annesi.)
- Yılsev'ciğiim sana bi haberim var .
-Efendim Nursel Teyzeee..
-Yarın Şeyma geliyoo..
-Kandırma beni yaaaa..
-Gerçekteen.
-Yemin ettt.
-Cidden yarın görüşürsünüzz.
Ve Poe'yu tele verir.
Ben ağlarım :D

Geldi. Şuan da yanımda.. Yarın dönücek.

... ben Poe..
qeldim qidiorm.. babamın bana verdiqi en büyük armaqandı bu bi hafta.. kardeşimi qördüm yetmedi,, qideremedim hasretimi.. ama dönücem.. yine umarsızca uçmak için dönücem..
benliqime katılan en büyük hazinemi ardımda bırakıorm ..qözüm arkadamı ewt nedenide bensiz olduqu için.. biliorm olmasamda warım aslında ..biliorm olmasada yanımda..
seni sewiorm yolarkadaşım!!

9 DÜŞÜK ÇENE:

NoNeLeSS dedi ki...

Sevgili Plesanta....

Geçmiş olsun ve gözün aydın!!!

Üzme kendini, bak sana can katan ne güzel bir dostun var...

Sevgiyle kal,

Elizaphelia© dedi ki...

Poe nerde ve neden gidiyo? ve sen neden hastasın? şş dikkat et kendine bebeyim, özledik seni çok!!!

hep iyi ol,
öperim..

-N-

UndefinabLe© dedi ki...

Çok bi sevindim Poe için ve senin için.
Geçmiş olsun bir de tatlım ya :(
Ölmezsin sen ;)

Bir de özlüyorum, bilirsin...

Öperim çok^^
-D-

By Ouz dedi ki...

Poe ve sen ! Çok güzel bir bağ var belli ki aranızda :)

İ.x.İ.r dedi ki...

Ameliyatın iyi geçer inşallah..
Dualarım seninle:)

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Umarım en yakın zamanda bir arada olursunuz tekrar.. :o)

Plesenta dedi ki...

Hepinize teşekkür ederimm..
Mujulandınız..(=

Elvan dedi ki...

Plesenta ameliyatın nasıl oldu? Çok merak ettim umarım iyisindir canım günlerdir yoksun ortalarda. Geçmiş olsun babe..

Plesenta dedi ki...

Olmadım ameliyat..
Olmayacağım daaa (= ..

İçeriden birileri.