Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.9.09

3 gün arayla yeniden ben..!


20 Eylül,

Gün kuzenlerindir..
Kartala gidilir köfte ve balık ekmek yenir..
Yağmura yakalanılır.
Küfür edilir ve eve dönülür 19.3o civarlarında..



21 Eylül,

Günün ilk saatleri olan 3 te yatılır, 4 civarlarında uyunur ve 5 te kalkılır.
Biraz şekerlemeyle 6 da toplarlanılır.. (:
İstikamet Kadıköy!
Evet evet.. Sabahın körü denilen o saatte..

Tarihi gün..
Bir melek 19.yılını kutlar..
Hayalperest bir kez daha doğar..
İyi ki doğdun meleğim..!
İyi ki varsın..
Seni seviyorum..

Gün harikatdı..
Parti harikaydı..
Hayalperest harikaydı.. (:
Çok eğlendim çookk. (Şimdi girdi msn'e.. İyi insan lafın üstüne.. )

Eve geldim direk yatış.
Çok yorgun ve uykusuzdum..
19 gibi yattım 21 de annem uyandırdı.
Dayım gelmiş onlara gidicekmişizz Alibeyköy'e..
- Haydaaaa anne iyimisin!
Neyse kalktım toparlandım.
Ertesi gün giyebilceğim 3 çeşit kıyafet götürdüm yanımda.
Uykulu ve kararsızdım.
Evden çıktığımda hala uyur moddaydım.

22 Eylül,

1o da kalktım. Direk duş , kahvaltı , giyin , saç baş derken saat oldu 12.
Hemen çıktım yola.
İstikamet Taksim..
Haykotube.com buluşması..

Akm önünde Bösem'le buluştum.
Ordan Burger önüne geçtik herkes ordaydı..
Derken Zeytinburnu'na geçtik.
Zihinsel özürlü çocuklar bakım ve rehabilitasyon merkezine..
Çocuklarla beraber hopladık, zıpladık , şarkı söyledik, sohbet ettik derken veda vakti.
Yeniden istikamet taksim..
Tıkındık ve bara gittik.
Hem içicez hem Bediş'in doğum gününü kutlıcaz diye..
Ben duramadım fazla annem aradı.
Önemli bir mesele vardı dayımlara dönmek zorunda kaldım.
2o.oo da dayımdaydım.
Yine uyur modda..

..

Şimdi ise evdeyim öylee işteee... (:

1 DÜŞÜK ÇENE:

gσѕнєηιt dedi ki...

Zaten hep eğelence modundayken birileri arar ve bi iş çıkmış olur.
'Eğelenirken arayanlar; bırakında rahat rahat takılalım yahu.'
Bu konuda bende muzdaribim malesefD:

İçeriden birileri.