Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

20.9.09

'' Aha da bayram..
İlk saatleri..

Hoşgeldin bayram..
Yine mi boş geldin ? ? ''

Akrabalar , sevgilim , arkadaşlarım ve fan..
3 güne nasıl sığdırdım bu kadar buluşma planını şaşırıyorum.
Ya abi neden şu bayramları 15-2o gün yapmıyolar..
Rahat rahat bi orda bi burda takılalım.
- Sebepli takılalım.. -

'' İyi bayramlar efendim. İyi bayramlar.. ''

Poe,
Sensiz geçen 2. bayramım..
Özlendin..
Delice..

Mutlu kal..

Neyse..
Herkese kokulu öpücükler :D asgfsdg

İdolümsün seda ABLA :D adgshgs


Hı son olarak..
Mehmet bey enişte,
(Devamlı takipçim.. )
Özel olarak kutlamak istedim (: asfasdg
Bayramınız mubarek olsun :D :D




Ben dengelerimi yitirdim..
Ciddeen!

1 DÜŞÜK ÇENE:

~PakKaramu~ dedi ki...

Visiting your blog

İçeriden birileri.