Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

13.9.09

Bu regl beni bitiriyo.
Bi duygusalım ki bi duygusaaaall..
Lanet!

Bi de,
Gözlerine bakınca içim acıyor.
Ağlayasım geliyo.
Anlamadım.



'' Gökyüzüne açılmış eller birer birer kapanırken..!
Sen sen sen giderken..
Bir meleği öldürürken..!''
Çok etkiler bu şarkı beni.
Cem Adrian'a teşekkür etmeyi borç bilirim.
Adamı sırf teşekkür etmek için bulurmuşum falan.
adfsgs

Saçmalarım!



Poe,
Bebek yüzlüm..
Özledim seni iliklerime kadar.
Merak ediyorum ayrıca çok fazla.
Seni Tanrı'ya emanet ettim.
Kimseye güvenemem başka..
Kendine dikkat et.
Ne olur üzme beni.
Bizi..
İkimizi..

Taparcasına seviyorum seni.
Bu bir aşk..
Kardeşime , Yol arkadaşıma, Kader arkadaşıma, Dostuma..

Anlatmak istiyorum.
Herkesi herşeyi.
Ama yorgunum.
Bitti'm. (:


2 DÜŞÜK ÇENE:

* ßayanku$ ^^ dedi ki...

Cem adrian tapıyorum su adama yaa.Onun sayesnde blog yazıyorum bu arada neysee.
"Bir meLek ağLarken böylee sessiz duruLmaz cocuk." (Y)

gσѕнєηιt dedi ki...

Bit-me.
Niye bitesin ki ?
O regl beni de mahvediyo.
Melankoliye bağladığım yetmiyomuş gibi verdiği sancılarla kendimden geçirtiyor öyleki gösterğim sabırla kademe atlayıp nirvanaya ulaşıyorum.
Herşeyin bittiği an.
bkz:ruhlar arası kast sistemi.

İçeriden birileri.