Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.9.09

Dün sevgili sevgilimle buluşacak idim.
Sonra o Tekirdağ'a gitmek zorunda kaldı buluşamadık..
Bugün buluşacak idik.

Benim animasyona gitmem gerekti yine buluşamadık.
Özledim lan!
Hemde nasıl!

Susamak gibi bir şey buda..

Dün sevgilimle buluşamayınca Elif'le buluştum Kartal'da..
Elif'in erkek arkadaşının evine gittik.
2 bira götürdüm rahatladım !


Bugün de animasyona gittim Viaportun oralarda bi villaya...
Peri oldum .. Ben peri :) sdgs sh
Acaip sıkıcıydı lan.


Hastayım bi de,
Boğazlarım yanıyor, başım ağrıyor ve kendisini taşımakta oldukça zorlanıyorum.
Çokta yorgunum.


Paranoyalarımdan kurtulmak istiyorum.
Ya hergün ağlamak normal bişi değil!
Tamamiyle paranoyalarımdan kaynaklanıyor!
Poffss. Pek bi sıkıcı hayat..

Yarın ilk staj günüm.. Bakalım nolcak!

Orada da çok sıkılacağım eminim!


Neyse,
Ya sevgiliimmmm çok özlendin!
Poe! Canım kardeşim sende çok özlendin..!
Sizi seviyorum..


Son bişi..
Bosem'le tanışarock'a gitmeyi planlıyoruz..

11 Ekim..
Buna ihtiyacım var..


3 DÜŞÜK ÇENE:

ayşa dedi ki...

tez zamanda kavuş cnm sevgiline inş :P

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

tanışarocka sırf kelepir için gideceğim ben de. sevgilimle :o) siz de buluşur gidersiniz umarım. kardeş kardeş yanyana geceriz belki bilmeyiz öyle blogdaş falan olduğumuzu :0)

Plesenta dedi ki...

Ayşa..
Amin canım amin! ((:

Okyanustaki rüzgar..
Kim bilir :D

İçeriden birileri.