Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.9.09

İlişkide ara vermek!
-Ara vermek-

ilişkide ara!

Sevgilimin isteği üzerine ilişkimize ara verdik.
Ara ise benim ona güvenmemem.
Off.. Ne kadar sıkıcı bi konu, durum , her ne boksa..!

Güvendim, güvenmiyorum, güvenebilirim.
Anlamıyo bunu.
Artık anlatmak içinde uğraşmıcam..

Çünkü ara verdiiiikkk..
Bi süre konuşmamamız gerekiyo.

Ne salakça, ne aptalca, ne sapkınca bi durum ya!
İlişki de ara!
Açıkcası çok pis koydu bana..!
Yeterince belli de ediyorum zaten.
Onca derdimin arasında bide ilişkimde ara!
Ayhh.. Nefret!

Bütün aralar bizim olsun.
Aranı s.....
Ara..
İlişkide ara!
Bu kadar düşmüşüz de haberim yok..

!

Ne bok bi gündü bu ya!
Nazz'ımı kaybettim.
Ben Denizdeydim. (arkadaşm )
Annem aradı '' Nazlı'ya motor çarptı sonra da korkup kaçtı yok hiç bi yerde'' dedi.
Yaklaşık 2 saat kadar Nazz'ı sokak sokak aradım.
Off çok korktum bişi olucak bulamıcam diye.
Ağlamaktan gözlerim pert..!
Tek başıma mal mal sokakta bağırıyorum '' Nazlııııı.. Nazzzz '' diye .
Bulamadım!
Gidebileceği her yere baktım.
Yoktu.
Sonra eve geldim..
Yolun başında beyaz bi köpek gördüm kuyruğunu sallıyordu.
Tabiki de Nazz olamazdı. (kahverengi kendisi. )
Ama o köpeğin bizim kapıya bakıp kuyruk sallamasının bi sebebi olmalıydı.
Koşa koşa eve gittim bir de ne göreyimmmm.. Meleğim tam karşımla.
Ohh myy goddd..!
Sarıldık yalaştık koklaştık.
Offf çok korktum birdaha bulamayacağım diye..
Gelmişti ama :)
Bacağı hafif yaralanmış. Kanamış birazcık. Önemli bişiyi yok yani (:

Öyle işte..





5 DÜŞÜK ÇENE:

Cihad TÜRKSOY dedi ki...

benden de ara vermemiz istenmişti bikeresinde.

CraZy_boy_17 dedi ki...

7/24 uyumak ilaç gibidir efenim

aysun dedi ki...

Walla ara verelim diyene bye bye demekten başka yapılacak bişey yoktur.Sen demesende ara verelim diyebilecek biri bunu çok geçmeden der.Bu ara vermenin tanımı bence ''sen beni bşraz bekle ben bu arada birini bulamazsam sana dönücem'' demektir.Bu kadar basit düşünen insan içinde bence çok fazla üzülmeniz gerekmez...

aylina dedi ki...

ara verme süresi karşı tarafın üzüldüğünü anladığında sonuna kadar yağmalandığın evre!

Plesenta dedi ki...

aylina iyi tanımdı.

Sevgiler.

İçeriden birileri.