Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

18.9.09

Of be blog..

Kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki.
Onca insan var çevrem de.
Bir tek çıplak ben!
7 değil 7o kat giyinsem örtünmeyecek gibi ruhum.
Üşüyorum..

Poe eğer bir gün dayanamaz gidersem affet.
Sil beni hayatından hiç yokmuşum gibi devam et.
Dik dur. Her zaman herşeyin üzeri yürü.

Bak blog.
Hep gülümserim ben.
Dişlerimi her daim gösteririm.
İnsanların hafızasında her zaman 32 diş meydanda fotoğrafım vardır.
Eminim!
Ama yazarken.
Yazarken öyle atıyorum ki maskeyi.
Çırılçıplak kalıyorum karşında.
Üşümeme sebep oluyorsun hep.
Yine de bırakamıyorum seni, kopamıyorum senden.
Rahatlıyor muyum bilmiyorum.
Benim sana yazarken tek yaptığım gülen yüzümün günahını çıkartmak.

Ben günah çıkartıyorum!
Bitmek bilmiyor fakat bir türlü.

Tüm insanlığın günahları üzerimde.
Namıdeğer günah keçisi.
Ben.

Hayır mazoşist değilim!
Bunalımda mıyım?
Sanırım.

En çok koyan da ne biliyor musun blog ??
Tabiki bilmiyorsun..
Benliğimden çok taviz verdim.
Ben artık ben değilim,
Poe, affet!
En zor şey belki de dedi Sercan..
-Ağlarken güldürmek dime kardeşim. Çok zor!

Ama insan mutlu oluyor bir yerde.
Karşındaki temiz bir gülümseme atınca sende gülümseyiveriyorsun.

Ya o kadar saçmalıyorum ki artık.
Bir dur demenin vakti geldi, geçiyor.
Belki de geçti..
Sevgilim..
Anlatıyorum ya bazen sana da.
Ağlıyorum.
Neden diyorsun..
O kadar çok söylemek istiyorum ki.
Yine söyleyemiyorum.
'' Bilmiyorum sevgilim..'' demek kolayıma geliyor.




1 DÜŞÜK ÇENE:

SPLES dedi ki...

seni öle iyi anlıormki .... ağlıcak omuz arıorsun ama ağlıyamıosn nie gçlü olmalısın.. herkes senin omzunda ağlıor. sanki senin hç canın sıkkın olmuor sen taştanmısın insanlar sana taş muamelesi yapıor...





ben en büyük soytarıyım aslında tiyatroda haline hep gülünen.üzerinde eğreti bir mutluluk.bn aldatmacayım , bn kandırırım sadece sadelikten ibaretti hayallerim. hiç birine ulaşamadım sadece kendim kaldım benden ziyade ....



sples : .....

İçeriden birileri.