Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

9.9.09

Okullar açılıyo!
Hani yolda yürürken birden omzunuza tepeden bişi düşer.
Başınızı yana çevirirsiniz.
Ve o malum şey!
Kuş sıçmıştır!
Hani çok sinirlenirsiniz ya, İşte bende okulların açılmasına öyle sinirleniyorum!
Iyhh..!

Ya aslında anlatılacak o kadar çok şey varki..
Geç kalındı anlatılmak için..
Tekrar tekrar eskiye dönemem.
Birşeyleri yeniden deşemem şimdi..! ! !

Dün gece animasyondaydım.
Of pert oldum!
Akşam dönerken minübüsçüyü bir dalgaya aldım kuzenle yarıldık gülmekten :D
Adama diyorum '' Abi annem terkediyo bizi.. 15 dakika sonra otobüse binicek yetiştiremezmisin beni. Nolur ! ! '' falan :D
Ağlıyomuş gibi yapıyorum.
Adam bir bastı 15 dakika da Kozyatağı'ndan Pendik'e geldik :D
Hı bi de,
4 saatlik olan animasyon programını 1.5 saatte kapattık.. :D :D

Bi de,
Karın ağrısından tüm günüm felç oldu!
Paso yatıyorum.
Kalkıyorum
Yatıyorum.
Yatıyorum .
Kalkıyorum.
Saçmasapanlaşmaktayım..!!

3 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Geçmiş olsun canım:/

Plesenta dedi ki...

İ.x.i.r'm mixirim (. canımsın teşekkürlerr... (:

Öpüldün.. (=

CraZy_boy_17 dedi ki...

yahu açılmasa iyiydi :/

İçeriden birileri.