Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

16.9.09

Özledim birilerini. - her zaman ki gibi..-
Çok mu sevgi doluyum ne..
Yoo ben, olamaz. ((:

Yarım saat önce Bio aradı.
Mehmetçiiikkk.. ((:
Canım yaa nasıl özlemişim.
6 Ekimde izine gelcekmiş. Çok sevindim..

Poe,
Aklım hep sende.
Ne yaparsın , kimlesin, gülüyor musun, ağlıyor musun hiçbirini bilmiyorum.
Öyle endişeleniyorum öyle merak ediyorum ki seni mideme ağrılar giriyor.
Yol arkadaşım, canım kardeşim.
Çok özledim seni..
Melek yüzlü kadınım..
Şimdi yanında olmak vardı ya neyse..
Sabrediyorum bitanem.
Sende sabret..
Seni seviyorum kardeşim.
Hemde çok seviyorum..


Kuzumu da çok özledim ya..
Yani bayan
Hayalperest' i (:
Canım benim..
Bayramın 2. gününü iple çekiyorum..
Çok eğlenicez çookk..
Meleğim benim (:
Sevilmektesin..

Sevgili sevgilim..
Her ne kadar şu kelimeleri okumayacağını bilsem de, sana da seslenmek istiyorumm..
Seni seviyorummm..
-Yoo gerçek.. :D asfsdg
Çok özledim seni.
Şu haftasonunu getirene kadar canım çıkıyo..

..Evet sevgilim , sana güvenmiyorum ama hala sana aşığım..
Ne zor bir bilsen içinde her daim kopabilen bir fırtınayla yaşamak..
Ne zor sevgilim..Vazgeçememek çok zor..!

İlginçtir ama durduk yerde sürekli ağlayasım var.
Çok sıkıldım..
Değişikliikk..!
Acil..! ! !

O kadar.




0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.