Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

1.10.09

Sevgili sevgilim 'e, En Güzel Günde..


'' Yağmurlu bir havada girdin hayatıma..
Ben sele kapılmış gidiyor,
Soğuktan tir tir titriyordum..
Sen geldin tuttun elimi.
Tenini ufacık hissetmem bile yetti ruhumu ısıtmaya.
Ben üşüyor, ölümü adımlıyor,
Sense elimi tutuyor,
Beni hayata döndürüyordun. ''


Öyle zamanlı geldin ki sevgilim..
İstanbul bende anlamını yitirmişken ,
Beni bitirmişken, sen kalbimin İstanbul'da atması için bir sebep oldun.
Seni hissetmek o kadar güzel ki ..
Hayatıma iyi ki geldin !
Hoş geldin sevgilim..!


Ruhumu okşadın sevgilim..
Derin gözlerin, oturmuş yüz hatların, tatlı kokun ve güvenli kollarınla bana yepyeni bir dünya yarattın ..
İyi ki geldin..
İyi ki varsın sevgilim..


Geldiğin günden beri her renk bir başka canlı gözümde..
Her çiçek bir başka güzel kokar oldu..
Senden sonra tüm gri bulutlarım mavi oldu..
Tüm fırtınalar yerini melteme bıraktı.
Üşümemek neymiş ben sende öğrendim sevgilim ..


Ben seni sevdim sevgilim..
Kalbim ilk defa utanmadan,
İlk defa pişman olmadan birisi için attı..
İlk defa bu kadar bağlandı.
Çünkü sen doğru kişiydin sevgilim!

Saçlarına karışmak ,
Kokunla bütünleşmek,
Dudaklarını hissetmek ,
Gözlerindeki heyecanı görebilmek,
Ve kirpiklerindeki incileri saymak o kadar güzel ki sevgilim.
Asla kaybetmeyeyim istiyorum.
Hep benim ol.
Sadece benim..
Eğer bir gün beni sevmekten vazgeçersen,
Bil ki bende nefes almaktan vazgeçmişimdir ..!


Kalbimin haritasını bana sen gösterdin sevgilim.
Sen bana kalbini gösterdin..
Evet duysun herkes..
Duysun !
Bilsin !
Örnek olsun sevgimiz tüm sevgililere..
Bu bir '' Aşk! '' ..
Saf , temiz ve çıkarsız.
Koşulsuz sevmek neymiş ben sende öğrendim sevgilim..
Ben kendimi sende görebilmeyi sevdim ..


Sen soluduğum hava kadar vazgeçilmezsin sevgilim..
Hayallerim , düşlerim, bugünüm ve yarınım sensin.
Doğum günün kutlu olsun sevgilim.
İyi ki varsın!
Tanrı seni 19 yıl önce bugün benim için yarattı.
Tüm şükürlerim bizim için !

Seni Seviyorum..

Sevgilin..!


YılsevAslak


2 DÜŞÜK ÇENE:

NoNeLeSS dedi ki...

Binlerce kez maşallah!
Allah nazarlardan sakınsın!

Plesenta dedi ki...

Amin canım.. ((:
Teşekkürler..

İçeriden birileri.