Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

12.9.09

Vhu huuu..
Kreatıv bloggerım bende artık.
Umursamazuykucu tarafından mimlenmişim.
Teşekkürler umursamazuykucu..
Sırılsıklam sevindim lan.


Hadiii mimlesem mimlesem kimi mimlesem...





Imm..
Cihad TÜRKSOY mimlendiniz bayım..

SPLES blogumun taze fındığı (: mimlendin bacım.

Undefinable ve Elizaphelia mimlendiniz canlarım..




6 DÜŞÜK ÇENE:

SPLES dedi ki...

teşekkürler :D sewgi tomurcuğum :D

SPLES dedi ki...

♥ seni sewiorm =) sewgim sana minnettar =) :P

UndefinabLe© dedi ki...

Bum trililaylam lay lay ninaynom.
"Bum" "hop" olacaktı değil mi?!

Bu ödüle layık olmaya çalışacağım pirenses plesenta :D

-d-

Plesenta dedi ki...

Bende seni seviyorum SPLES'm.. <3

Undefinable, evet ''hop'' olacaktı.
''Bum'' ayrı bi hava katmış lan :D
Afrika müziklerine benzemiş..
Sevdim.

Senide.. (:

Elizaphelia© dedi ki...

ihi:) oleeey yedim yedim :)

Plesenta dedi ki...

((. <3

İçeriden birileri.