Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

28.9.09

Yarın sevgilim askerlik için başvuru yapmaya gidecek..
Büyük bi ihtimalle de şubat 2010'da asker..
Çok özleyeceğim bitanem seni.
Şimdiden hissetmeye başladım..


'' Asla beklemeyeceğimi düşünme! '' dedim de,
'' Kafam karışık.. '' dedin ya sevgilim.
İçimi acıttın..
15 ay bekleyemeyecek olsaydım şimdi burada yanında olmazdım!
İçimde olmazdın sevgilim!
Ben sevgimden eminim..
Ben aşkımdan eminim!
Benim bugünüm ve yarınım sensin..
Düşünme böyle n'olur!


Kardeşim..
Çok özledim seni..
Eğer gelirsen 32 gün sonra göreceğim seni..
Eğer diyorum Poe..

Böyle konularda pozitif düşünemem ya pek o sebeple..
Seninle sohbet etmeyi , limonlu soda içmeyi ve delice gülmeyi öyle özledim ki..
Zaman geçsin istiyorum.. 3o gün değil 2 yıl bitsin istiyorum!
Gel ama geri dönme istiyorum..
Bekliyorum kardeşim!
Bekliyorum!!
Seni çok seviyorum !


Meleğim..
Hayalperest ' im..
O kadar rahatlatıyor ki seninle konuşmak beni. .
İyi ki varsın..

Seni seviyorum..

Fındık, Seni yaz tatilinde çok boşladım.
Özür dilerim.

- Aşk! ! !
- Vakti gelsin Plesenta'da şafak sayar!
- Staj boku! ıyy..!

2 DÜŞÜK ÇENE:

Hayalperest dedi ki...

meLeğimmm .. herşey qnlünce olucak eminim sen baş tacı yapılıcak hatunsun whtt hoop duy beni :D cindirella seninle herşey qüzelmiş öyle sewiyrm ki sni hadi çk biplemeden sayfanı (: allah'a emanet |d

Plesenta dedi ki...

Ohh bitanem benim..
Sıç batır bilogum sana kurban olsun .. :D
Taparım sanaaa..
Eşitimsin sen benim..
Seviyorum seni.. (:

İçeriden birileri.