Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.9.09

Yazmaya devam..

Döndüm. .
Kısa süreli ayrılığımız sona erdi.
Yoo bi yere gitmedim.
Sadece gitmiş gibi yaptım (=
İyi de oldu.

Poe Kütahya'da.
Aklımsa onda..
O yapmayı kafaya koyduğu şeyi biryandan yapmasını istiyorum bir yandan da doğru zamanı beklemesini istiyorum. Doğru zamanı beklemesini isteyen yanım daha ağır basıyor açıkcası.

Poe.. Poee .. Poeee.. Aklım her daim sendeee..
Dilerim hep mutlu kal, üzülme.
Doğru zamanı bekle..!


Saçmaladım.
Saçmalıyorum.
Saçmalayacağım.

Ameliyat olmadım. Sanki olmayacağımda. Kistin duvarı kalınmış ama ilaç yeterli oldu gibi.
Gene de hiç birşey kesin değil..
Zaman ne gösterir bilinmez.



3 DÜŞÜK ÇENE:

* ßayanku$ ^^ dedi ki...

Nihayet glebildiin ((:
Hoşgldiinnn :P

Plesenta dedi ki...

Hoşbulduuukkk * Bayanku$ ^^ (=..

İ.x.İ.r dedi ki...

Hoş geldin =)

İçeriden birileri.