Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

26.10.09

Amına koyim !
Herşey boka sardı..
Lanet !

Neyse bir şey farkettim;
Toplu taşıma araçlarına her binişimde her an taciz edilecekmişim gibi tetikte bekliyorum.
Bi ilginç durum.
İlginç bi durum !

Bi de ben sevgili sevgilimin mesajlarını açmadan da okuyabiliyorum. ((:
Yetenek değil başka bişey..

Staj boku bitmez..
Okulu da sevmiyorum !
Harika.
Günler geçmiyoorr!

Stajda olduğum her öğlen soluğu önce börekçide sonra da lunaparkta alıyorum.
Bir gün 2 kez ranger 1 kez de gondola bindim.
Manyak gibiyim.
Gerçi artık sıradanlaştı.
Ayrıca adrenalin denilen birşey yok!
Eğlendiğim tek şey insanların surat ifadeleri..
Özellikle Esra'nın..

Lan bi de bugün gondolda striptiz yapmak istedim.
Çok güldüm ! .d adgsdg

O kadar.

2 DÜŞÜK ÇENE:

sizofrenik dedi ki...

toplu taşıma araçları konusunu ben ele almışım yaa bakınız ; http://gzmy.blogspot.com/2009/10/toplu-seks-tasmaclg-iett.html

bilmeden oldu özenti değil seni yeni keşfediyorum... :o.0

Gökhan dedi ki...

gondolda striptiz yapma :s o nasıl bir fantazidir anlamadım

İçeriden birileri.