Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.10.09

Bilog uzatıp durmıcam anlatmıyorum cumartesi gecesini.
Hiç uyumadım falan.

Neyse..

Poe!
Sadece ses veriyorsun..!
Boş bardağa kaşıkla vurmam gibi..
Anlat istiyorum!
Bunu istememem gerek senden Poe neden böyle oldu anlamıyorum.
Bunu senden istememem gerek.
Bunun zaten olmuş olması gerek !
Sen öyle yapıyorsun sonra herşey bir acaip geliyor..

Poe!
Bak burdayım!
Bak yaşıyorum!
Evet hala!
Değiştin demek istemiyorum Poe!
Değişemezsin!
Sadece ilginçleştin..
Aşırı ilginçleştin!
Üzdün Poe..
Çok üzdün.
Bende makyajımı akıttım.

Yol arkadaşım..
Uzat elini!

2 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Makyaj sana çok yakışıyor,akıtma Yılsev'm..

=/

Murat dedi ki...

Teşekkürler.
___________
Film izle

İçeriden birileri.