Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

14.10.09

Bilooggg... !
Okul ve stajla beraber hayatımda ki atraksiyonları yitiriyorum..
Olanlar da çok yorgun ve bitkin olduğumdan aynı tadı vermiyor..

Lanet!

Beynim uyuşuk..!
Harbi morfin atmış gibiyim..
Ve hala aynı telaş..!
Çıldırıcam.. Çok rahatsız oluyorum bu durumdan..
Stresten midem ağrır bilog benim..
Strese girmeme sebep olacak bir durum yok ortada fakat benim midem berbat halde..

Bir de aptallaştım..

Off öyle işte bilog..
Yazmak ta istemiyorum pek..

Poemm..
15 gün ..
Son 15 gün..
Seni seviyorum!

YOL ARKADAŞIM!
İyi ki varsın!

2 DÜŞÜK ÇENE:

SPLES dedi ki...

siz nie peoyla hep ayrısızn :S ....

Plesenta dedi ki...

Şartlar diyelim SPLES..
O uzakta..
=/

LANET!

İçeriden birileri.