Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

12.10.09

Bir acaipim bir kaç gündür.
Yazmak istemiyorum..
Bitkinim..
Halbuki cumartesi günü acaip atraksiyonluydu.
Ama hiç anlatacak halim yok bilog..
Beynim uyuşuk.
Morfin almış gibiyim..!
Gerçek-rüya,Rüya-gerçek..
Karışmış durumda herşey..
Gereksiz ve sebepsiz bir telaş içinde gibiyim.
Beynim öyle yani.
Of ne biliyim bi bok herşey..
Sıkıntı bastı yine..

Öküz gibi psikolojik desteğe ihtiyacım olsa daaaa..
İSTEMİYORUM!

Burcu bana beta aldı bitane.
Kendisine de aldı..
Bendekinin adı Beta V
Ondakinin de Alfa Y..
Bi bağ oluştu anında Beta ile aramızda..


Cumartesi gecesi Disco Kralı'ndayım.
Yüksek ihtimal..
Kaçıp ta gidicem..
''.. Böyle olsun istemezdim fakat beni buna zorluyorlar! ''

Puhahah =D Ne yapabilirim yani.



Poe, 19 gün kaldı melek yüzlü kadın..!
Kanatlanmana 18 gün.
Seni seviyorum.
Beklenmektesin!
Yol Arkadaşım!!

Hı bi de ,
Staj BOKU!


O kadar.

AMINA KOYİM!
Herşeyin!

1 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Psikolojik desteği reddetme Yılsev'm.Ben de senin gibiydim,yanıyorum şimdi daha fazla.Dene lütfen..

İçeriden birileri.